torsdag 10. januar 2013

Siste innlegg

Da var 1. termin over, og det betyr at dette er min siste fototime her på skolen. Nå har jeg vært gjennom en fotoopplæring hvor jeg har lært veldig mye. Jeg har lært hvordan jeg bruker kamerainnstillingene, hvordan ta bilder fra en bra vinkel, photoshop, layout, hvordan utnytte lyset, hva man skal gjøre i et fotostudio og mye mer.
Jeg merker stor forskjell fra i høst, når fototimene startet, og nå. Jeg har utviklet meg veldig positivt når det kommer til å ta bilder og bildene blir mye finere. Dette er en kunnskap jeg kan ta med meg videre i livet og bruke så lenge jeg har et kamera. En veldig god og nyttig kunnskap.

Neste torsdag begynner jeg med Trykk. Altså dette blir det siste innlegget på denne bloggen. Jeg lar bloggen være slik som den er, sånn at den kan være til inspirasjon for andre.


Tusen takk for følget. Takk for meg :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar