tirsdag 23. oktober 2012

Ukas foto

En annen del av oppdraget "Fem kategorier" gikk ut på at vi skulle ta et av de ti bildene, eller et annet bilde, og legge det ut som ukas foto i et eget innlegg. Jeg valgte å vise et bilde som jeg ikke har vist i det forrige innlegget.

Kategori: Komposisjon, venner, selvvalgt tema.
Dette bildet er av broren min, og mor og far min som går i bakgrunnen.Jeg føler dette bildet forteller en historie. Gutten ser veldig lei seg ut og ser ned i bakken, og ibakgrunnen ser man to personer som går vekk i fra han. Det ser ut som om han blir forlatt.Det var ikke noe idé bak bildet, det er et helt tilfeldig bilde som ble bra og litt
morsomt i og med at det så så trist ut.
Innstillinger: ISO 800, 0,3 EV, f/5,6, 1/125
Kamera: Nikon D60

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar